tanklstmodig.blogg.se

2013-08-21
10:04:28

Amning och ljus
Jag måste dra ner på amningen. Spelar ingen roll hur mycket jag äter utan jag bli tunare och tunnare. Det hade varit helt ok med en sex amningar per dygn men det är fortfarande 12ggr i snitt. Precis lika mycket som när hon var 3 månader. Men! Hon är inte så intresserad av att äta vanlig mat.
Funderar på det här med BLW och tänker ge det en chans i alla falll. Det går kanske bättre om hon själv får hålla i maten och pilla än att jag ska försöka tvinga in mat i munnen på henne. Puréer har ingen rolig konsistens för den delen heller.
 
Igår var vaktis här och bytte lysrören i kökstaket. Skitbra! Synd bara att det inte gick att släcka sen. SÅ natten har varit ljus. Men nu var de här precis och bytte strömbrytare och nu funkar det som det ska.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: