tanklstmodig.blogg.se

2013-08-18
10:00:15

Stall
14 gånger. F-J-O-R-T-O-N gånger vaknade Lo i natt.
Jag är mer död än levande just nu. Tänk zombie. Tydligen någon utvecklingsfas nu när hon inser att vi inte sitter ihop. Dessutom vill hon amma varenda gång och jag är faktiskt så elak att jag nekar henne. Om hon skulle äta så ofta skulle jag få en överproduktion utan like.
 
Ludvig är spänd. Vi ska med INa till stallet och rida och pyssla. Han ser fram emot det och det gör jag med. Det jobbiga är projektet att ta sig ner till bilen med vagn och bilbarnstol för den står här uppe just nu. Måste inom ÖoB och köpa förvaring. Såg att de hade extrapris på det och tänkte spendera morgondagen med att fixa ungarnas kläder.
 
Har filat på ett inlägg om något som stör mig men vet inte om det är lämpligt. Kan ställa till en massa, får se om jag kan få det någorlunda objektivt innan jag lägger ut det.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: