tanklstmodig.blogg.se

2013-08-14
12:05:08

Värk
Det psykiska börjar sätta sig i det fysiska. Jag har haft konstant värk hela den här veckan. Knäna är som meloner och fingrarna lyder inte alls. Handleder vill bara böja sig i vissa vinklar. Men jag knaprar paracetamol och hoppas att det går över när stressen lagt sig en del. Det värsta är att stortårna värker och det har jag aldrig varit med om innan. Men någon gång ska väl vara den första.
 
Jag saknar min lilla Ludvig. Han kommer hem snart och vi ska mysa hela kvällen. Eller bråka och sen mysa för det här är jobbigt för honom. Det här är inte hemma. Men man kan ju hoppa spå att han vänjer sig så småningom. Det måste vara jobbigt att gå från att ha en hel familj till att helt plöstligt att ha två hem.
 
Nu kom det besök.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: