tanklstmodig.blogg.se

2013-08-19
11:57:32

yey
Dåliga dagar har vi alla. Jag har många, speciellt nu. Noll i tålamod med barnen känns det som och konstant dåligt samvete. Det känns inte som att jag kommer vidare och jag är fast. Kanske borde ringa och prata med någon. Bvc kan säkert ställa upp.
 
Har varit på förskolan och hämtat papper. Hatar de här papperna. Så mycket siffror och jag kan knappt reda ut det. Sen måste vi ha ett gemensamt schema och bara det ger mig ångest. Det kommer att bli tjafs. Som vanligt. 
 
Lo är inne i en förskräcklig fas. Hon är som en igel och jag orkar inte det just nu. Hon kan inte ligga på golvet, inte sitta själv. Noll självständighet. Jag vet att hon bara är sju månader men just nu är jag egoistisk och hade behövt lite rymd att röra mig i.
 
Jag är slut i i huvudet idag. Det är för mycket drama för mig och min introverta personlighet. Det blir att jag drar mig undan i stället. Precis tvärtemot det jag borde göra i det här läget. Det blir väl kanske bättre någon gång.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: