tanklstmodig.blogg.se

2013-08-27
11:22:44

Fk och förkylning
Flrskoleförkylningen har slagit till här hemma.
Lo ligger på 38 grader och snörvlar och hostar. Jag är helt stopp i huvudet och Ludvig är gnällig. Hoppas det går över snabbt.
 
Har jag nämnt att jag tycker att försäkringskssan är lite lustiga? Hyran betalas i förskott och bostadsbidraget ges i efterskott. Jag ligger alltså ganska mycket pengar back just nu. Det hjälper inte med ångesten men jag kommer att lösa det på något sätt. Det ordnar sig nog. Har suttit i telefon med banker hea dagen för att se om det finns en möjighet för mig att få lite kredit på mitt konto. Visar sig att min bankhen inte jobbar förrän på onsdag, så jag får väl vara kall tills dess antar jag.
 
Jag saknar Ludvig. Han suger musten ur mig men jag saknar honom som attan nr han inte är här.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: