tanklstmodig.blogg.se

2013-09-05
20:45:01

Livet
Sanslöst dålig uppdatering, jag vet.
 Det är så fruktansvärt mycket som händer just nu. Jag har börjat läsa til medicinsk sekreterare och håller på att fixa barnvakt hela tiden. Sju månaders bebisar har nämligen ingen som helst rätt till förskola. Och tur är väl det. Känner dock att jag inte kan slänga bort den här chansen.
 
Jossan ligger förlossningen. Jag väntar med spänning! Äntligen ska vi få träffa Lovis!
 
Jag har känslor som jag inte borde ha. Jag håller på att bearbeta dem. Vi får se vart det leder.
 
Försöker dra ner på amningen. Funkar inte att amma hela nätterna igenom och sen sitta och koncentrera sig dagarna i ändå.
 
Vi får väl se om det kommer en bättre uppdatering i dagarna. Ska försöka klämma in det någonstans mellan känslor, amningar och latinska verb.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: