tanklstmodig.blogg.se

2013-08-23
12:49:58

BVC och bil
Har tagit kontakt med BVC, får se när de ringer upp.
 
Bilcity ringde och bilen är färdig, ännu ett stressmoment. Kompis kommer hit och tar barnen så jag kan ut och hämta den. Har i alla fall en parkeringsplats nu.
 
Magkatarren har återvänt. SKa se vad som kan göras åt det. Stressa mindra antagligen, men jag vill så mycket. Vill klara mig själv. Vill att mina barn ska ha det bra och jag vill definitivt inte vara till besvär för andra. Det känns inget vidare att behöva lasta människor med mitt bagage, de har säkerligen nog med sitt eget.
 
Lo och BLW går över förväntan! Hon äter ganska mycket även om det mesta hamnar på golvet. Hon är mycket nöjdare när hon inte blir matad utan får bestämma själv. Envisa unge!

Kommentar:
#1: Kossan

Hon är ju en vattuman! Lalalalalalala ;)

Svar: Haha, ja. Det märks...
Lina

2013-08-24 @ 08:40:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: