tanklstmodig.blogg.se

2013-08-22
21:08:19

Tandlös
Började med BLW idag med Lo. Vet inte hur mycket hon får i sig men hon äter i alla fall.
 
Träffade en gammal klasskamrat från gymnasiet på fika idag. Vi hade mycket gemensamt visade det sig och det var hur trevligt som helst. Inga olyckor idag i alla fall. Igår råkade jag låsa in Lo i bilen tillsammans med nycklar och mobiltelefon. Det blev till att krosa en ruta. Senare på dagen ramlade min lagning av framtanden av. Och naturligtvis hade inte tandläkaren några tider den här veckan men hon gick in extra i morgon och fixar det. Serviceminded.
 
Kvällarna börjar bli lite ångestladdade. Jag städar för jag har inte ro i kroppen att sitta ner, samtidigt orkar jag inte med hur mycket sällskap som helst. SOm introvert måste jag hinna ladda batterierna i mellan åt. Jag skulle vilja läsa men finner som sagt ingen ro. Första stadiet av min panikångest. Jag känner igen det så väl. Kanske dags att ringa till BVC och få en samtalskontakt. Vi får se. Jag tror jag hade mått bättre om jag hade kunnat motionera mer, få väck den oroliga energin. Svårt dock med två små barn och ensam.
 
 
Snyggt värre.

Kommentar:
#1: Kossan

Låt Ludvig cykla och sen går du snabbt som fan efter med vagn. Perfekt motion!

Svar: Ludvig får inte cykla i stan... Han är livsfarlig till fots, vågar inte ens tänka på cykel! Men det ordnar sig på något sätt!
Lina

2013-08-24 @ 08:43:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: