tanklstmodig.blogg.se

2013-08-06
16:48:00

Duga
Så, nu sitter jag här i soffan. Jag borde verkligen ta tag i det här med att packa men det är verkligen hitt sau dä luar just nu. Undanflykt, jag vet.
Vi hann med en tur till bvc och lillskruttan växer, på bredden, så det knakar! 9,8 kg vägde hon in på! Inte konstigt att hon tycker det är jobbigt i värmen alltså. Kommer bara i håg själv hur jag led när temperaturen steg över 20 grader för några år sedan.
 
Konstigt det där med. Jag trodde jag skulle känna mig mer bekväm i min kropp nu när jag väger 50 kg mindre men icke! Alltid finns det något att klaga på. Det hänger här och där och är jag inte lite glåmig säg? Nä, jag måste nog jobba på min självbild en hel del höst. Jag duger nog alldeles lagom som jag är. Det hade iofs varit skönt om folk kunde sluta kommentera vikten alltid. Jag gör inget aktivt för att tappa mer i vikt och det är definitivt inget jag kan göra något åt. 
 
Nä, ska se om Losan kan somna en stund så jag kan tömma en garderob.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: