tanklstmodig.blogg.se

2013-08-07
17:08:24

Ekonomi
Än så länge en bra dag. De senaste dagarna har vi bråkat konstant men idag har vi hållt sams och delat upp tillhörigheter. Så jäkla mycket man behöver.
Det här med ekonomi gnager mig. Efter ala räkningar är betalad, och under förutsättningen att jag blir beviljad bostadsbidrag, så har jag 2500:- kvar att leva på. Det är inte speciellt mycket pengar till mat, hygien och nöje med mera. Ska försöka hålla en matbudget på 1500:- i månaden. Senast jag gjorde det var när jag precis flyttat hemifrån. Tur att jag har gjort en operation så att jag äter som en myra i alla fall. Det blir storkok som gäller och jag måste göra barnmat.
 
Har halva köket kvar att gå igenom och min garderob, sne är dte äntligen klart. Släpet är lastat med första omgången och i morgon ska soffan hämtas så att jag har någonstans att sova första natten.
 
Dags för en kaffepaus!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: