tanklstmodig.blogg.se

2013-08-08
23:40:46

Första kvällen i mitt liv.
Nu är jag här.
 
Dagen har gått bra. Ludvig är ledsen och orolig vilket inte alls är konstigt. Jag höll på att börja gråta när jag lämnade honom i huset. Det känns som att jag överger honom. Att jag har berövat honom på en familj. Han vill vara hos sin mamma och syster men också hos sin pappa och det skär i hjärtat att se kampen i hans huvud.
 
Jag har ingen säng. Soffan är bäddad men den är stenhård och i velour men det funkar nog för en natt. I morgon ska jag gosa in mig i den nya sängen med Lo. Undrar om hon kommer att acceptera att bli nerlagd i sin egen säng efter nattamningarna. Kommer att bli fruktansvärt trångt här annars.
 
Jag blev återigen påmind om vilken underbar familj jag har och för att inte tala om mina vänner. De ställer verkligen upp när det behövs.
 
Nu, svtplay. Sen sömn.
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: