tanklstmodig.blogg.se

2013-08-12
22:41:30

Kroppen och knoppen.
Mycket tankar i kväll. Mest om kroppsuppfattning och om att gå vidare. Ska nog ringa till vårdcentralen och boka tid för en konsultation om bukplastik. Rent psykiskt behöver jag det, ja till viss del fysiskt också. Men jag är rädd. Det kommer att göra så jävulskt ont och jag har en liten och inte så mycket avlastning. Sen innebär en plastik dränage och skit. Hur fixar man det med en fyraåring och en bebis. Det kommer att strama i månader...
Jag vet inte hur jag ska göra helt enkelt. Men en konsultation kan en ju alltid gå på se om man ens får lov att göra det.
 
Imorgon ska Ludvig till Moster Rie och Jula. Sova i husvagnen. Han är peppad till tusen!
 
 
Vi lerade i dag. Ludvig gjorde en boll. Han är ett konstgeni.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: