tanklstmodig.blogg.se

2013-08-11
11:00:16

Nu då?
Dålig uppdatering är väl det här kallas. Det har varit folk här hela tiden sen flytten och det känns skönt men det lämnar inte så mycket plats till annat.
 
Kvällen i går var trevlig. mycket skratt och vänner. Men framåt småtimmar kommer ändå känslan av ensamhet över mig. Jag är lämnad kvar. Bortratad. Har inget erbjuda. Två av människorna var kvar tills klockan tre, antagligen mest för att jag hade svårt att släppa dom. För det är ensamt. Sängen är så jävla stor (trots att jag mestadelen av nätterna sov ensam de sista åren). Lo har börjat sova hela nätterna helt plötsligt vilket gör det ännu mer ensamt men det är skönt för henne.
 
Jag fyller dagarna med att städa och pyssla men någon gång måste en ändå sätta sig ner och reflektera. Då hade det varit skönt att ha någon att bolla med. Alla har egna liv och jobb att sköta. Jag känner mig ganska meningslös, utan något syfte.
 
Jaja, färdigstädat och tvättar. Ska montera ihop ett caféset och ringa i panik till någon när det inte går. 

Kommentar:
#1: marie rietz

>3 jag är hemma i morron:)

2013-08-11 @ 18:10:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: